söndag 11 oktober 2009

Saigonparty


Ögonblicksbild från Saigon: sitter bakis och småäter strips och försöker sammanfatta gårdagen. Gårdagen innehåll middag med 20 festglada vietnameser och 4 Gävlebor + jag själv. Sen blev det Gossip halva natten och eftersom jag helst kombinerar nytta med nöje gästspelade jag som promotor för http://www.saigonparty.com/.

Kläd i läcker pikeskjorta och laddad med visitkort värvade jag medlemmar till denna sajt som kommer bli portalen för alla festsugna i Saigon.



Ikväll blir det ännu mer promotion, och imorgon blir det utveckling av andra kommande affärskoncept, ännu hemliga....


Long live the majestatic family!


PS. Har nobels fredskommitté rökt på? Eller är det norrmännen som tagit ut 1:a april i förskott? Inte dåligt att kunna få ett fredspris genom att bara tala om förändringar utan att faktiskt uträtta något. Nej, nu var jag orättvis, denna vecka har Obama faktiskt lovat att sända fler styrkor till Afganistan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar